Studie in Israël - Reisverslagen van Joop Hoekstra - WaarBenJij.nu Studie in Israël - Reisverslagen van Joop Hoekstra - WaarBenJij.nu

Studie in Israël

Shalom,

De komende zes maanden zal ik voor mijn studie in Israël studeren. Ik zal daar vakken volgen die Midden-Oosten gerelateerd zijn en ik zal ook mijn modern Hebreeuws verbeteren. Ik zal voornamelijk verblijven in Beer-Sheva op de campus van de Ben-Gurion Universiteit. Er zal echter ook genoeg tijd zijn om Israël wat te verkennen en vandaar dat ik op deze manier een blog zal bijhouden.

Recente Reisverslagen:

21 Juni 2015

Lang geleden zeg

23 April 2015

Woestijndienst en Holocaust/onafhankelijkheidsweek

13 April 2015

Pesach vakantie met Els

26 Maart 2015

Colleges etc

12 Maart 2015

Mitzpe Ramon en eerste week college
Joop

Actief sinds 29 Dec. 2014
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 8022

Voorgaande reizen:

07 Januari 2015 - 28 Juni 2015

Studie in Israël

Landen bezocht: